Thursday 8 September 2011

Ku Ingin Menjadi Penyejuk Mata Dan Penenang Hatimu...

Wahai pemilik tulang rusukku...saat sahabat2 lain sedang asyik di lamun cinta bersama-sama pasangan mereka masing-masing..aku masih kesunyian menanti hadirmu wahai kekasih..akan ku persiapkan diri ini dengan sebaik mungkin untuk menjadi penyejuk hatimu...sesungguhnya aku yakin engkau turut mendoakan ku agar menjadi penyejuk mata untukmu dan kepada bakal anak2 kita kelak...walaupun ku tidak mengetahui bahkan langsung tidak mengenalimu wahai kekasih..tetapi ku yakin kau adalah tercipta untukku,dan aku yakin engkau pun turut setia menanti hadirku untuk melayani dan menemanimu dalam melayari bahtera rumah tangga yang akan datang..namun..sebelum aku menjadi penyejuk mata untukmu,biarlah aku menjadi penyejuk mata buat ayahanda dan bondaku dan yang paling penting penyejuk mata pada pandangan ALLAH dan RasulNYA...aku akan setia menanti hadirnya insan yang telah tercipta untukku sejak di luh-mafhuz...

No comments:

Post a Comment